VI edition of the open, free conference
dedicated to IT themes
8th of September 2017

Speakers

Filter by paths: Software Architecture GameDev Software Craftsmanship

Leszek Godlewski

Rendering Engineer at EA DICE, fascinated with drawing pretty pixels fast for as long as he can remember. Alumnus of the Faculty of ACECS at the Silesian University of Technology, The Farm 51, THQ Nordic, The Astronauts, Flying Wild Hog and Starbreeze Studios.

Grzegorz Wątroba

Programmer with 8 years of experience not only in gamedev industry. Writes code mostly in languages with 'C' in the name. So far, he worked on AI, UI and tools for different platforms for companies like: Bloober Team, iFun4all, Nano Games, Autodesk, Gamedesire, One More Level and Xara.

Last 2 years focused mostly on optimization.

Szanowny internauto

SpreadIT szanuje dane osobowe Użytkowników i spełnia wymogi ich ochrony wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.

Dane osobowe podane w obrębie Serwisu i podczas kontaktu z organizatorami konferencji SpreadIT wykorzystywane są jedynie w celu umożliwienia uczestnikowi wzięcia udziału w konferencji w roli uczestnika lub/ oraz prelegenta.

Administratorem danych osobowych podawanych podczas rejestracji Konta w Serwisie, zapisu na Newsletter oraz przy wypełnianiu formularzy zgłoszeniowych są organizatorzy konferencji SpreadIT.

Dane Użytkownika są dostępne tylko dla organizatorów konferencji SpreadIT

Więcej informacji w naszej polityce prywatności.

Software Craftsmanship Path Sponsor

Software Architecture Path Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor

Golden Sponsor